Reklamacje
Reklamacje dotyczące Towarów
- www.beautyplanet.pl jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1]-556[3] Kodeksu Cywilnego.
- Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres:
BEAUTY PLANET Sp. z o. o. Sp. k.
SERWIS
ul. Częstochowska 38/52
93-121, Łódź
tel.: 42 649 22 52 | tel. kom.: 515-032-731
serwis@beautyplanet.com.pl
Sklep internetowy www.beautyplanet.pl zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
Sklep internetowy www.beautyplanet.pl nie jest producentem Towarów. www.beautyplanet.pl nie ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru. Producent może ponosić odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.
Produkty oferowane w Sklepie BEAUTY PLANET objęte sa 2, 3 lub 5 letnią gwarancją producenta. Szczegółowe warunki gwarancji zawarte są w oryginalnych Kartach Gwarancyjnych załączonych do każdego z produktów.
Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną
- www.beautyplanet.pl podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
- Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić www.beautyplanet.pl o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego.
- Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać pisemnie na adres: BEAUTY PLANET Sp. z o. o. Sp. k. Al. Piłsudskiego 76, 90-330, Łódź, office@beautyplanet.com.pl
- W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.
- www.beautyplanet.pl zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.